Önemli Açıklama

Merhaba Arkadaşlar,

Bu blogu oluşturduğumda en büyük hedefim bu sektörde öğrencinin yeterli bilgiyi edinebileceği ve yararlanabileceği bir site oluşturmaktı. Sınava hazırlandığım dönemde yavaş yavaş elimden geldikçe paylaşımlar yapmaya ve bilgileri paylaşmaya çalıştım ve şuan görüyorum ki blog hata etkin bir şekilde kullanılıyor.

dgs, dgs siteleri, dgs online test


Sınavı kazandıktan sonra yeni bir okul, arkadaş çevresi derken blog ile ilgilenemedim. Zaten sizlere bir sözüm vardı daha iyi bir site oluşturmak ve hizmetinize sunmak şu sıralar onunla uğraşıyorum. Yeni site de online test,deneme hizmeti vermeyi, üniversite tanıtımları, kaynak kitap ve kaynak önerileri gibi daha bir çok bilginin bulunacağı bir sistem üzerinde araştırma ve çalışma yürüyorum. Burayıda ihmal etmeden yazmaya ve blogu devam ettirmeye çalışacağım. Şimdilik kendinize iyi bakın ;)

Paylaşki Herkes Faydalansın :)

0 yorum

Anonim Olarak Yorum Yazarken Adını eklemeyi unutma =)