Dgs Hakkında

Hakkımızda


Merhaba Arkadaşlar,

   Bu blogu açmamın amacı elimde bulunan ve kendi yazdığım notları sizinle paylaşmak ve sizlere biraz olsun yardımcı olmak. Çözemediğiniz soruları ayktucak@hotmail.com adresine gönderirseniz anında çözüp geri göndermeye çalışacağım ( Yoğunluğa göre değişebilir ) 
Bildiğiniz gibi Dgs Önlisans bitirip Lisans'a geçiş yapmak isteyen öğrencilerin tercih ettiği bir sınavdır. Dgs de Sadece Matematik 1, Geometri, Türkçe Dersleri yer almaktadır. Dışarıdan oldukça basit görünen bu Sınav aslında sadece bilgimizi değil, bizim yeteneklerimizi de ölçüyor. Nasıl ? dediğinizi duyar gibiyim. Örnek vererek açıklamak isterim ki bazı sorularda Formülleri, konuyu bilmemiz yetmiyor bakış açımızı değiştirip farklı bir çözüm yoluda aramamız isteniyor.

   Dgs Konu anlatımlı birçok kaynağı internet sitelerinden bulabilirsiniz. Burada benim vereceğim Notlar tamamen bana aittir ve başka hiçbir siteden alınmamıştır. Notlarımın içinde işlemleri anlamanız için kısa notlar bulunmaktadır.Size oldukça fayda sağlayacağını düşünüyorum. İleriye dönük sorularınızı direk gönderebileceğiniz bir sistem yapmaya çalışacağım ve Dgs Çalışanlar için ders programı yada Çalışıyorum nasıl ders çalışmalıyım diye tasa edenlere bir nebze yardım etmek için program yayınlamayı düşünüyorum. Gönderilerimin altına yapacağınız yorumlar beni mutlu edecektir. :)

Paylaşki Herkes Faydalansın :)

0 yorum

Anonim Olarak Yorum Yazarken Adını eklemeyi unutma =)